Sivut

lauantai 9. marraskuuta 2013

Who am i ?

- Se on hyvä kysymys, en tiedä itsekkään.. -

No, kyllä minä jotain tiedän. Olen -94 vuonna syntynyt kesän lapsi, kaksonen horoskoopiltani. Jos jotkut teistä tietää jotakin horoskoopeista, niin kaksosta luonnehdittaisiin iloiseksi, sosiaaliseksi, tempperamenttiseksi.
Olenko minä sitä? En, ehkä olen joskus ollut, mutten enää.
Jos kysyisin muilta millainen olen, minua varmasti kuvailtaisiin auttavaiseksi, hassuksi, iloiseksi. Sellaisen kuvan annan muille, haluan peittää sillä itseni, sen miten huonossa kunnossa olen, sen kuinka vakavaksi masennukseni on taas mennyt. Siinähän se tulikin, sairastan vaikeaa masennusta, siihen päälle jonkinlaista ahdistuneisuus häiriötä. Tässä blogissa kirjoitan paljon siitä miten todellisuudessa voin,  sillä en pysty puhumaan asioista. Käyn kyllä terapiassa, syön lääkkeitä ja esitän hyvin voivaa, vaikka todellisuudessa haluaisin vain pois täältä. Paikkaan missä olisi hyvä olla.
Kirjoitan aluksi anonyymisti, vaikka saattaahan joku minut tunnistaa. Ehkä se on hyvä, tai sitten ei? Eihän kukaan ole tähänkään mennessä tilanteeseeni puuttunut.
Saatan teille joskus valaista menneisyyttäni, mutta vielä en ole siihen valmis.
Nykyään yritän selvitä vain hengissä, vaikka silti viiltelyni ja itsetuhoisuuteni vain pahenee päivä päivältä. Ehkä en kuitenkaan halua selvitä, haluan vain kuolla, pois täältä, pois muiden tieltä.
En tiedä onko tämä ainut postaukseni, mutta yritetään.

Tämä on minun tarinani, voit laittaa minulle kommenttia, en pahastu niistä. Jos haluat jutella ilman muiden valvovia silmiä niin voin antaa sähköpostini.


3 kommenttia:

  1. Lukijaboksi puuttuu, ei voi liittyä! Laita se, niin liityn :)
    Koita ny jaksaa, hetki kerrallaan, tiiän että se, että joku randomi tulee näin sanomaan, ei välttämättä liikuta sua, kun oma olo on toivoton, mutta mä toivon että sä jaksat ja selviät eteenpäin. Ja tiedän mistä puhun, elämä ei aina oo ruusuilla tanssimista, ei todellakaan. Mutta muista, ettei sun tarvi olla vahva, sä saat olla heikko ja myös näyttää sen! Susta voi tulla vielä ihan mitä vaan, kun jaksat taistella vielä hetken ja vaikka en usko siihen aina itsekään omalla kohdallani, niin jossain se pienen pieni toivo itää ja odottaa parempia hetkiä, edes muutaman sekunnin pituisia, kyllä ne siitä pidentyvät. Tsemppiä, haleja ja jaksamista sulle♥
    Ja jos haluut samanlaisia ajatuksia, tai vaikka sitten juttukaveria, niin tässä mun blogi, katso jos haluat..:)
    ♥:Venla
    http://youcanbepartofmyworld.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt pitäisi boksi löytyä ! Kyllä ne tuntemattoman sanatkin vaikuttaa, juuri sinunlaiset auttaa jaksamaan :) todella suuri kiitos kommentista ja tsempistä, haleja ja jaksamista sinnekkin <3
      liityin lukijaks :)

      Poista
    2. Hyvä että edes vähän piristi :)!

      Poista