Sivut

maanantai 2. kesäkuuta 2014

Paljon onnea minä, 20 vuotta


Tänään tuli mittariin tuo monille niin maaginen "aikusuuden" rajaksikin kutsuttu 20 vuotta. Mutta älkää huoliko, henkisesti minusta ei aikuista tule vielä hetkeen ! :)
Lärvikirjan seinä on täyttynyt oonitteluista. Kasvotusten onnitellut neljä, äitini, isäni, mummoni ja työkaverini, ja tekstiviestillä kaksi. Itseäni ei nuo lärvin onnittelut lämmitä, puoli tutut ja lähes tuntemattomat kirjoittavat seinälleni onnea, ja en edes tykkää siitä että seinä niistä täyttyy.

Arvostan kortteja sekä kasvotusten sanomista, silloin koet itsesi arvokkaaksi. Lahjojakin sain kaksi, mummolta rahaa ja vanhemmiltani rahaa sekä sukat (+karkkipussin minkä isäni söi x) ). Itse itselleni varasin tatuointi ajan, joka on jo ylihuomenna, vasempaan käteeni tulee arpien päälle teksti Free Yourself sekä sulka josta lähtee lintuja. Se merkitsee minulle kaikkea sitä mistä olen jo selvinnyt, antaa voimaa jaksaa taisetelussa itseäni vastaan, kannustaa vapauttamaan itseni !


Monet kysyvät miten vietin syntymäpäiväni, täytinhän pyöreitä. No en ole juhlinut mitenkään, aamulla töissä ja sossussa, koko päivän yksin. Jippii, todella juhla fiilis.. Toivoin että joku pyytäisi kahville, käymään tai jotakin, melkein ihan mitä vaan. Mutta ei, istun tietokoneella yksin.

Mietin, mitä olen saavuttanut 20 vuodessa ?

Olen sairastanut yli puolet elämästäni, tuhonnut itseäni niin sisältä kuin ulkoa.
Olen menettänyt lähes kaikki ystäväni
Olen yhä elossa, ainakin fyysisesti

Olen saanut tehdä työtä hevosten parissa, päivä päivältä rakastanut ja ajoittain vihannut näitä nelijalkaisia ystäviäni aina vain enemmän ♥
Minulla on kissa, joka on minulle kaikki kaikessa sekä mussukkani, mutakuononi, puskapolleni Kaapo. Vaikka eihän se virallisesti minun ole ♥
Näiden kahden näkeminen ja ilmeet auttavat jaksamaan eteepäin.




2 kommenttia:

  1. Onnittelut täydestä vuosikymmenestä! Muistan itse kans kun täytin 20, ajattelin sen olevan joku aikuisuuden mittapuu, että nyt olen lopulta aikuinen. Ei se ihan niin mennyt :D

    Facebook-onnittelut on ihan kivoja, mutta eivät millään muotoa kyllä voita kasvokkain onnittelemista, tekstiviestikin on parempi. Facebookiinhan kirjoittaa minuutissa onnittelun kun se vielä muistuttaa, että on jonkun tutun synttäri. Muutoin pitää erikseen muistaa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ! Minulla on paljon kavereita joista tuli todella "aikuisia" kun täyttivät 20, mutta todellisuudessahan se henkinen ikä sen määrää :)
      Hyvä että joku on kanssani samoilla linjoilla, nykyajan puhelimiinkin kun tulee ilmoitus jos jollakin facebookki kaverilla on synttärit..

      Poista