Sivut

torstai 21. marraskuuta 2013

Mikä tekee sinut onnelliseksi?

Tähän astiset postaukset eivät ole olleet mitään kovin positiivisia. Joten päätin tähän keräillä asioita jotka tekevät minut onnelliseksi, tekee myös itselleni hyvää keräillä niitä ylös, voin niitä täältä sitten lueskella. Mietin taas että miten ne toisin esiin, ja päädyin kuvakollaaseihin. Sillä tykkään itse siitä että teksteissä on kuvia. Kertoohan kuva enemmän kuin tuhat sanaa. Olen tehnyt tätä postausta pienissä osissa, ja yrittänyt miettiä mikä minut tekee oikeasti onnelliseksi, ei niin että esitän. Tämä ei ollut kovin helppoa, mutta kyllä niitä sitten löytyi.
 Kerron aina jokaisesta kuvasta hieman, miksi se tekee minut onnelliseksi. Kuvat jäivät hiukan pieniksi, mutta koitetaan selvitä.


Ensimmäisessä kuvassa oleva kissa kertoo siitä kuinka tärkeä kissani on minulle, se on saanut kuulla niin monet surut, ollut aina kanssani eikä ikinä hylännyt. Vaikka kissani onkin hiukan sekopäinen tapaus niin on se minulle silti todella rakas, nytkin kehrää tuossa sylissäni. Se että kissani tulee syliini, nukkuu vieressän tuo minulle hyvän olon, tuntuu että se pitää minusta. Kissani on ollut kanssani viimoiset kaksi vuotta, nähnyt kaiken ja kuullut kaiken. Silti se yhä tulee syliin ja viereen, kerhää ja rakastaa ♥
Keskimmäinen kuva. Se että joku halaa minua pitkään ja tiukasti tuo minulle hyvän olon, tuntuu että tästä voi selvitä, joka välittää ja haluaa tukea. Ja varsinkin se että pitää kunnolla kiinni, eikä päästä irti. Halaaminen tuo minulle myös turvasllisuuden tunnetta, voiko olla parempaa kuin nukahtaan jonkun viereen joka pitää tiukasti kiinni? Ennen minulla oli tälläinen ihminen, mutta ei enää. Ehkä sellainen vielä tulee joskus? Myös se että ystävä halaa tiukasti tuo hyvän olon tunnetta, tuntuu että silloin joku oikeasti välittää minusta.
Kolmas kuva kertoo hevosrakkaudestani, hevoselle voi puhua kaiken eikä se puhu muille. Ja se tunne kun luot luottamus suhteen hevoseen, toimitte hyvin yhdessä, hevonen luottaa sinuun ja sinä siihen. Se on hieno tunne, ja olen iloinen että olen saanut sen kokea. Hevosten seura tekee minut muutenkin onnelliseksi, jotenkin se että iso eläin tulee toimeen kanssani, luottaa minuun, ei satuta. Vaikka siihen pystyisi helposti. Varsinkin yhdestä hevosesta on tullut minulle lyhyessä ajassa todella rakas ja tärkeä, se luottamus suhde mikä meilä on on sellainen mitä en ole ennen kokenut. Olimme reenaamassa mäkiä, hevonen ei kuitenkaan päässyt hiekka rinnettä ylös vaan pysähtyi ja alkoi valumaan taaksepäin. Mutta hevonen ei mennyt paniikkiin, ei pillastunut vaan odotti ohjettani ja toimi sen mukaan. Olen ainut joka tämän hevosen selässä on ollut, ja tuokin oli kolmas kerta sen selässä. Se kertoi minulle kuinka se luottaa minuun ♥


Ensimmäinen kuva kertoo ystävyydestä. Minulla ei monia ole, eikä ole ollut. Tälläkin hetkellä voin luokitella ystävikseni vain pari ihmistä mutta he ovat silti minulle todella tärkeitä. Siltikään en heille puhu näistä asioista, hymyilen vain ja esitän että kaikki on todella hyvin. Mutta he saavat minut unohtamaan pahan olon edes pieniksi hetkiksi, heidän kanssaan olen saanut viettää monet ikimuistoiset hetket, joita muistellaan yleensä aina kun nähdään. Nykyään ystävät eivät ole enää lähellä ja näen heitä harvoin, minun vaikea pitää ihmisiin yhteyttä, mutta yritän.
Keskimmäinen kuva on ehkä hiukan huono mutta eiköhän se selityksen kautta aukea teillekkin. Asia mikä minut tekee onnelliseksi on se, että joku huomioi minut, esimerkiksi tuomalla aamupalan sänkyyn. En tarkoita tällä että haluaisin olla huomion keskipiste, vihaan sellaista. Mutta se että minut huomioitaisiin edes joskus jotenkin. Miksi se tekee minut onnelliseksi, noh varmaan siksi etten lapsena saanut huomiota oikeastaan ollenkaan. Pienet eleet tekevät hyvin onnelliseksi, sekin tuntuu jo hyvältä että joku kiittää jostakin asiasta, tuo minulle vaikka joskus jotain, vaikka muumitikkarin :)
Kolmas kuva kertoo asiasta joka tekee varmasti monen todella onnelliseksi, rakkaus. Se että joku rakastaa sinua oikeasti, välittää sinusta, kuuntelee ja pysyy rinnalla tuli vastaan mitä vaan. Kuvan tekstiä lainatakseni "Haluan vain jonkun, joka pysyy, ei väliä kuinka vaikeaa on olla minun kanssani" (käännökseni ei välttämättä nyt ihan oiken mene, mutta eiköhän sen ymmärrä) Tällähetkellä minulla ei ole ketään joka minua rakastaa, mutta toivon että sellaisen vielä joskus löydän. Veikkaan että tämä ei enempää selvennystä tarvite :)

Haluan myös haastaa tietä lukijoita tekemään tämän, on hyvä joskus miettiä näitäkin asioita. Vaikka itsellänikin on mieli todella synkkä, niin pystyin tähän. Tekin pystytte ! Heitän tähän nyt muutaman blogin nimen joiden toivon haasteeseen tarttuvan, mutta muutkin, tehkää ihmeessä !

Edelleen elossa
Matkalla Maailmojen Välillä
Pyörremyrsky pääni sisällä
Amanda

2 kommenttia:

  1. Kaikki mikä tekee sut edes hetkeksi onnelliseksi on kullan arvoista ja niistä hetkistä/asioista kannattaa muistaa pitää kii. Se auttaa meitä jaksamaan eteenpäin!

    Kiitän paljon kommentistasi ja pahoittelen, kun en ole vain yksinkertaisesti jaksanut vastata yhtikäs mihinkään.

    Haleja sinne, kaikesta selvitään ja joskus noustaan vielä voittajina pintaan. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta puhut <3
      ei haittaa vaikket heti olekkaan vastannut :) kannattaa kokeilla itsekkin tehä tälläinen !
      voima haleja sinnekkin !<3

      Poista